mandag den 26. august 2013

Nu med gjorde..

Da jeg renoverede vores lænestole i foråret, var det tydeligt, at gjordene var godt brugte. Jeg ræsonerede dog, at de nok holdt i mange år endnu og lod dem derfor være. Det var en fejlbedømmelse, for forleden gav den ene op,-- og knækkede midt over. Ikke særlig tjekket med pæne stole, der ikke kan tåle, at man sidder i dem!
Heldigvis kunne jeg huske, at TM materialer hvor jeg købte stoffet også havde gjorde. Det viste sig, at være præcis det system, der sad i mine stole og allerede dagen efter bestillingen lå de i min postkasse.
Det tog et par forsøg at ramme den rigtige længde, men så gik det ellers derudaf. Jeg brugte en skruestik til at klemme beslagene fast om gummigjorden med. Det ser super professionelt ud og NU tror jeg det holder rigtig længe.



1 kommentar:

  1. Hvor ser det godt ud - meget professionelt! Er stor beundrer af din handlekraft og håndværksmæssige snilde :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...